- Startsiden
- Returnering
Returnering og reklamation
Fortrydelsesret/30 dages åbent købDu har 30 dages fortrydelsesret, hvor du er i din fulde ret til at ombytte din vare eller fortryde købet. 30-dages fristen gælder fra den dag, hvor du modtager varen. Du kan finde mere information om dette emne på din faktura samt i Forminas webshop. En returvare må ikke være taget i brug, og den skal desuden returneres i den oprindelige emballage, i så fald at den pågældende vare har været emballageret.
Undtagelser - specialdesignede forme Fortrydelsesretten gælder ikke for specialdesignede kageforme med logoer og lignende.
Kontakt os, inden du returnerer varenKontakt altid vores kundeservice på info@formina.se, inden du returnerer varen, så vi kan fastsætte bestemmelserne for returneringen.
Udgifter og ansvar for returfragtSom kunde betaler du selv for fragten, når det gælder returvarer. Vælger du at returnere alle varer, debiteres du for den oprindelige fragtpris, og du står ligeledes for returfragten.
I forbindelse med transporten mellem vores lager og din bopæl bærer Formina ansvaret for manglende varer samt eventuelle transportskader, der sker undervejs. Ved returnering eller reklamation er det imidlertid dig som kunde, der hæfter for transportskader eller manglende varer.
Transportskader/ReklamationerSkulle du opdage en transportskade, når du modtager din vare, bedes du informere os om dette på
info@formina.se. Beskriv kort problemet og vedhæft eventuelt et billede. Vi fremsender naturligvis en ny vare som erstatning for den beskadigede vare.
Returnering grundet fejlagtige oplysninger og uafhentede pakkerReturnerer postvæsenet dine varer til Formina, fordi du enten ikke har afhentet pakken eller har angivet en forkert leveringsadresse, forbeholder vi os retten til at opkræve et administrationsgebyr på 50 DKK foruden den ordinære fragtpris.